I’m A Shaklee Independent Distributor

Published October 2, 2013 by lynnaz80

Assalamualaikum wbh.

Saya PENGEDAR SAH SHAKLEE yang berdaftar.

Sekiranya kawan-kawan memerlukan suplemen kesihatan dari sumber ORGANIK, yang terbukti BERKESAN dan SELAMAT untuk digunakan, kawan-kawan bolehlah menghubungi saya. Saya ada pelbagai jenis suplemen untuk pelbagai jenis masalah kesihatan.

Set Suplemen yang saya ada merangkumi pelbagai keperluan iaitu:-

 SET KURUS BADAN BASIC
 SET KURUS BADAN LENGKAP
 SET TAMBAH BERAT BADAN
 SET UTK PESAKIT:-
¤DARAH TINGGI
¤DARAH RENDAH
¤KENCING MANIS
¤GOUT
¤BUASIR
¤ALZHEIMER
¤ANEMIA
¤THALASEMIA
¤AUTISME
¤STROK
¤MASALAH JANTUNG
¤KENCING KOTOR
¤ DAN LAIN-LAIN LAGI.

Selain itu, saya juga ada pelbagai set untuk:-

¤SET KESUBURAN
¤SET KEHAMILAN
¤SET BERSALIN (NORMAL/CZERIAN)
¤SET BERPANTANG
¤SET PENYUSUAN IBU
¤SET DIET UTK IBU MENYUSU
¤DAN LAIN-LAIN LAGI

Saya juga ada set2 ASAS yang lain untuk kegunaan semua peringkat umur

¤UNTUK PEMBESARAN KANAK2
¤MASALAH OBESITI
¤MASALAH JERAWAT
¤MASALAH PENUAAN
¤MASALAH TENAGA
¤MASALAH RAMBUT
¤MASALAH MATA
¤MASALAH SUKAR BERHENTI MEROKOK
¤MASALAH KULIT KUSAM DAN TIDAK SEKATA

dan penyelesaian untuk macam-macam masalah lagi.

Jadi sekiranya kawan-kawan ingin dapatkan suplemen untuk hal-hal yang berkaitan seperti diatas, bolehlah menghubungi saya.

Harga istimewa akan saya berikan khas untuk kawan-kawan yang mendapat mesej dari saya ini.

Panduan pemakanan dan konsultasi akan diberikan secara berterusan dan PERCUMA!!

Saya sangat berbesar hari sekiranya dapat membantu kawan-kawan mengatasi masalah2 yang ada.

Hubungi saya,
shaklee_color_logo

Edlynn Aziz (ID Shaklee: 1062701)
SMS/PM/Whatsapp : 0174949331

Email: redd_edd@yahoo.com

COD : PERLIS, KEDAH (JITRA CHANGLOON ALOR SETAR)

POS KE SELURUH MALAYSIA,INDONESIA, BRUNEI, SINGAPURA

 

1358239596_473144668_3-Shaklee-product-Health-BeautyShaklee Products2008-06-26-shaklee products

Leave a Reply

